استقلالی،اولین وبلاگ استقلالی و ضد لنگ

در این سایت مطالب و عکس های استقلالی و ضد لنگی قرار خواهد گرفت و خواهشا نظر فراموش نشود:-)

استقلالی،اولین وبلاگ استقلالی و ضد لنگ

در این سایت مطالب و عکس های استقلالی و ضد لنگی قرار خواهد گرفت و خواهشا نظر فراموش نشود:-)

در این سایت فقط فقط استقلالی های اصل اصل بیان و عضو شوند و مطلب بگزارند و همگی بر علیه پرسپولیس قیام کنیم به امید این که روی همه ی پرسپولیسی هاکم شود

بایگانی
آخرین مطالب

عشق فقط فقط فقط فرهاد

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

لحظه ای که متولد شد کسی جز مولدش نمی دانست که چیست اما ترس و نگرانی را در دل قرمز پوشان و قرمز دوستان انداخت و بعد از کشف هویتش، «آزادی» شخصی مقتول و قرمزهای متحرک در آن، خون های بر دیوار پاشیده بودند! طوری که پزشکی هم در آن مانده بود! یک قاتل حرفه ای با سلاح ابداعی خودش که بدون یافتن بدل با مجوز سازمان حقوق بشر در دست اکثریت آبی پوشان دیده می شود، حتی دارویی برای بر طرف کردن زخم آن به کار نمی آید، جز «خود را به خواب زدن»!


یک سال و چند ماهی از حادثه ی آزادی می گذرد، اما دانشمندان اعلام کردند چون هیروشیما، اثرات آن تا نسل ها به جای خواهد ماند!

نام سلاح: چهار انگشت، معروف به چهار.

نام مخترع: فرهاد مجیدی، معروف به قاتل پرسپولیس. 

سال تولید: بهار ۱۳۹۱٫

جوایز: برنده جایزه صلح نوبل!


توضیحات: اما چهار به چه شکل ساخته و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ شاید مخترع آن هم فکر نمی کرد چهار سلاحی محبوب و همه گیر شود، حتی ذائقه بچه ها از مرد عنکبوتی به آن تغییر یافته است! برای رسیدن به فکر این سلاح نوین، باید با مخترعِ کم صحبت آن حرف زد! تنها می دانیم برگرفته از خصوصیات او و علاقه اش است. چهار ضربه به سمت دروازه ی ورودی شهر قرمزها، چهار ضربه تخریبی که تا ویرانی کامل پیش رفت، خصوصیت خاص اوست. برای این اختراع فرهاد با استقلال همکاری داشت و علاوه بر آن توانست در چهار رقابت پیاپی، زودتر از آن ها به موفقیت برسد و این هم یک دلیل دیگر بر آن است.


ویژگی های آن بیش از حرف های من است، کافی ست آبی باشی یا قرمز! امروز حتی مخالفان آبیِ آن زمان هم به حمایت پرداخته اند.


فرهاد مجیدی در روزهایی که کاغذهای رنگی، نه با آن زیبایی دوران بچگی، حرف ها رویشان حک می شد و دلش را خالی می کردند، صبور ماند تا در فرصتی مناسب با دقیق نشانه گرفتن قلب دشمن، حرفش را بزند. حرفش را زد و حالا آن بدل به یک جواب همه جانبه در مقابل تمام حرف های منطقی تبدیل شده! و غیر منطقی قرمزهای درّه نشین، وقتی که استقلال به جبران پرهای کَنده شده اش برای پرواز بال مصنوعی می سازد.


در این دنیای فوتبالی که به اعداد توجه خاصی می شود و حتی رنگ آن ها تفاوت نگاه ها را به دنبال دارد، آبی ها هستند که برای ما به یاد آورنده سال ها خاطره اند. هر از گاهی تعدادی، سفید و ستاره و روشن کننده ی دل شب می شوند و آرامشی به او می دهند؛ اما آبی استقلالی اش دلنشین تر است.


اعداد تنها محدود به شماره های پیراهن های رنگی نمی شود، پیراهن هایی که به اعداد ماندگاری بخشیدند، ۴ تعداد گل زده، ۹۲ دقیقه، ۶۹، ۷۳ دربی های زیبا، ۸ قهرمانی لیگ، ۲ستاره ی طلایی… استقلال از این دست رقم های جذاب برای همشهری ش زیاد دارد، همین بس که محبوب ترین هایشان هستند…عشق یعنی فرهاد

  • محمد امین فراهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی